Met mijn mond open

Ook al haal ik (vaak en graag) mannen door het slijk (in geschreven woord): 'ik hou van mannen.'
Misschien ben ik jaloers op bepaalde eigenschappen, die zij van nature hebben gekregen.

Ik zou willen dat ik net zo zelfverzekerd zou zijn, dezelfde startpositie heb als het gaat om werk, carrière en vrijstelling van huishoudelijke taken (zodra er een partner in beeld is). Ook vind ik de enorme doelgerichtheid (bij veel moeite moeten doen, gewoon vertrekken) geweldig. Zodra ze een middelmaatje (of kleiner) hebben, praten ze over 'de magie van kriebelen'. 'Werkelijk, ik vind mannen geweldig!'

En zo omring ik me al jaren met mannen, zij vullen de bijzondere vriendenkring maar wat graag op. 'Vreselijk, wat hebben zij een lol als ik me druk loop te maken.' 'Ik misbruik ze vaak' (wel te laat overigens dus weinig succesvol tot op heden). Als zij mij dicteren wat ik moet doen of zeggen tegen een potentiële lover, gaat het ineens goed met het verstevigen van de band. Ik zou vaker moeten luisteren. 'Maar ja... girl power hè!'

'Niet geil, niet geil', Marissa. 'Verdikkeme, dat seksgehalte blijkt een probleempje te worden zodra ik mijn mond open doe (om te praten) of een stukje schrijf (om te verwerken). Bij alles dat ik doe moet ik eigenlijk in mijn nieuwe lingeriesetje op Skype of een beetje 'Facetimen', maar minimaal een 'hot shot' op de whatsapp sturen, aldus een advies van mijn beste vriend.

'En vraag je je ook wel eens af of mannen, na het lezen van al jouw piemelwensen, ook nog wel durven af te spreken?' 'Ooooh ja! Het probleem hebben ze overigens zelf veroorzaakt, hoor (ze zijn toch altijd tevreden met hun grote vriend?). Ik heb in de loop der jaren zoveel fotomateriaal mogen ontvangen dat ik heel goed kan beoordelen waar zo mijn voorkeur naar uit gaat. Maar dat telt niet zeker, ik moet gewoon tevreden zijn met wat ik krijg aangeboden.'

'Hum hum... alle vragen over cupmaat, grote of kleine kont moet ik trotseren dus?' 'Ach joh Maris... uiteindelijk zijn mannen niet zo veeleisend hoor en denken ze niet meer, zodra je bloot bent (nou dan stuur ik dus geen foto's voorafgaand, slecht advies vriend, slecht advies).'

Evengoed, ik hou van mannen, zo simpel, zo eenvoudig en zo relaxed.






Reacties

Populaire posts van deze blog

Jaloers?

Zweefteefje

De piemel