Borstenbommetjes


'Zeg, kun jij met jouw borsten een bommetje maken in het zwembad?' 'Spring eens, ik kijk of ik je kan zien...'

En hupsakee, ze springt de lucht in. 'Ja, ik kan je zien (domme doos) en de rest van het manvolk (alleen mannen in de sauna vandaag) dus ook.  Ik hou van haar naïviteit en haar uitgeschakelde hersencellen, zodra zij in ontspannen toestand raakt. Zelden iemand mee gemaakt die zo goed is in niet nadenken en commando's opvolgen. Inmiddels kan ik niet meer stoppen met lachen en spot (met grote schrik) een man op links. 'Ah gelukkig', hij zit achter glas en kan alleen maar kijken en heeft onze ranzige praat niet gehoord.

We gaan nog even door en na een hele lang tijd poedelnaakt te hebben gezwommen (kunstzwemmen) besluiten we langzaam naar de kant te gaan. Plotseling horen wij mannen praten en zie ik dat de mist misleidend is geweest er bleek geen glas te zijn. Een avondje sauna bezorgt je een rode kop en we konden ongeschonden, zonder overduidelijke schaamte, het bad verlaten. Ik vraag haar of ze mijn handdoek wil pakken. Best leuk zo'n vriendin, die pas nadenkt als ze in haar blootje (met bevroren tepels) jou de handdoek brengt.

We sluiten de avond nog even gezellig af met een w.c.- bezoekje en ik zie in mijn linker ooghoek regendouches. 'Heerlijk', ik bedenk me geen seconde en druk op maximale warmte en gebruik alle scrub die ik maar kwijt kan. Na tien minuten hoor ik een muisje piepen en bedenk ik me dat mijn dinnetje op de gang op me staat te wachten. 'Maris, je bent echt erg, ik dacht dat je door de pot was gespoeld. Maar je hebt soms wel goede plannen en ze duikt er nog even onder.'

Voor de gelegenheid hebben we mooie lingerie onder de trainingsbroek aangetrokken (je moet niet overdrijven) en keren we huiswaarts.

Slaap lekker fans ;-)




Reacties

Populaire posts van deze blog

Jaloers?

Zweefteefje

De piemel