Gordon geeft hoop

'Als Gordon het lukt, is er hoop voor velen.'

Of je houdt van hem, of je houdt niet van hem. Met zijn enorme gulle lach en scherpe tong (grote villa, poen, roem en aanzien) heeft hij de mensen van de televisie zo ver gekregen om speciaal voor hem een lover te zoeken. Nu vind ik het mooi, alles doen voor de liefde maar mijn inzending voor 'Married at first sight' werd niet gehonoreerd. Geen villa, geen poen, geen roem en laten we mijn status maar buiten beschouwing laten. Wel een happy smile, een prachtige dochter en ook mooie krulletjes in mijn haar.

Ooit werkte ik in een functie waarbinnen ik me schuldig maakte aan strategische marketing en public relations en gilde ik: ' Voor televisie en films een beetje gewone hoofden (the girl of boy next door). Te veel schoonheid werkt niet op t.v. en zo hield ik mezelf maar mooi ver weg van eventuele presentaties op tv. 'Ja serieus, dit was altijd mijn grap.'

In de loop der jaren heb ik veel mensen opgegeven voor een leuke verrassing en bijna altijd had ik succes. Als ik een stukje naar de media stuurde was het direct 'Bingo' en zo heb ik mezelf duidelijk weten te maken dat er wel iets is dat ik goed kan ;-). Maar belangrijker nog is het dat ik graag mensen verras, hetzij met zakelijk succes, een cadeautje of gewoon een beetje aandacht. Ik hoor mijn compagnon, eind 2016, nog gillen: 'Marissa, weet je echt wat je doet?' En ik maakte een plan en het is nooit meer rustig geweest in onze salon. (Soms is er geen massage meer aan besteed om onze gezichten weer in de plooi te krijgen en duiken we lachend met onze kop in de paraffine-bak). Nog steeds geen villa, geen poen, geen roem maar wel een leuk team en leuke klanten, die meestal blij naar buiten lopen. Ook dat is een realiteit: 'je kunt niet iedereen blij maken.'

En zo dank ik alle televisie-makers voor de leuke acties en leg ik mij er bij neer dat ik in 2018 gewoon mezelf moet gaan verrassen en heel blij ga maken.












Reacties

Populaire posts van deze blog

Jaloers?

Zweefteefje

De piemel