Domweg gelukkig

Prioriteiten stellen: 'eerst ik, dan wij en dan zij.' Denk nu niet dat ik dit heb bedacht maar ik volg de afgelopen weken adviezen op.

Niet alle adviezen neem ik lukraak over maar dat heeft te maken met het gegeven dat ik nooit de illusie en ambitie heb gehad om stinkend rijk te worden (in geld). Dus ik ga komend jaar, in de ogen van velen, een domme beslissing bekrachtigen, die mij bijzonder gelukkig stemt. Ik hou het hierbij en kom er vanzelf wel op terug :-).

En zo schreef ik een brief (meerdere versies) aan iemand die ik nog op de valreep van dit jaar iets moest (wilde is een groot woord) vertellen. Ik ging naar de kapper, kocht een mooi lingerie-setje, boekte al weer een reis en heb me opgegeven voor een geweldige cursus in Amsterdam. Ook vroeg ik een vriend om zijn agenda te trekken om een middagje met mij te bankhangen. Ik heb me afgesloten voor gezeik, gezeur en gedram en neem braaf de anonieme telefoontjes op, zodat iemand wellicht gelukkig wordt van het horen van mijn stem (beetje suf die telefoontjes). Gewoon blijven bellen, voel ik me ook af en toe bijzonder ;-)!

En dan loopt het financiële boekjaar ten einde en zou ik in plaats van mijn blog te vullen mijn tijd beter kunnen besteden aan ons bedrijf. Maar goed: eerst ik, dan wij en dan zij ;-)

Misschien ben ik een beetje oliedom maar domweg gelukkig zijn is het mooiste dat een mens kan ervaren!

Liefs,
Marissa









Reacties

Populaire posts van deze blog

Jaloers?

Zweefteefje

De piemel