Love you

Als ik in mijn blote kont in het zwembad dobber, ligt een luie vriendin met haar edele bips in een warm bubbelbad. Naakt zwemmen is wel één van mijn favoriete bezigheden, overigens.

Ik kijk heerlijk ontspannen voor me uit. Plotseling zie ik een gedaante voor me langs lopen waarvan ik denk: 'Dat komt me bekend voor.' 'En welja... vul het maar in.' Dat gebeurt mij dus wel vaker, ik kom met regelmaat ex-vriendjes tegen als ik in mijn blote kont loop (in de sauna).

'Hup, kopje onder en snel naar de hoek van het zwembad en mijn vriendin zoeken.' 'Code rood', wilde ik gillen maar ze had het al gezien en hing compleet in een deuk van het lachen over de rand van de hottub.' 'Sorry Maris, ik vind het gewoon grappig.'

'Damn it, aardig wat decennia verder hoor en ik ben best blij met mezelf maar er is wel wat veranderd. De pasvorm van mijn Eva-kostuum is niet super.' De rest van de dag zorg ik er voor (denk ik) dat alleen mijn beste delen mogelijkerwijze gezien kunnen worden (badjas aan). Hij ziet er overigens nog wel hapbaar uit en ik kan wel eerlijk zeggen dat ik, ook toen, niet achterlijk was en wel altijd de beste billen heb gekozen. (Praatjes heb ik nu). Dus ik concludeer dat ik wel een type heb waar ik op val. Ze zijn lang en hebben fantastische benen, ronde billen en (kut)karakter. (nee hoor grapje, leest wat leuker).

Evengoed is hij nog aardig ook en groet me vriendelijk en zegt: 'Heeey, ik had je niet gezien maar ik heb mijn lenzen niet in.' 'Oef wat een geruststelling!' Ik grap nog even dat wij onze ouderdom moeten koesteren en haast me naar mijn kastje, om mijn kleertjes snel aan te trekken.

Bekomen van de schrik stel ik vast dat mijn paar mooie ex-vriendjes (paar maar hoor) in ieder geval goed geconserveerd zijn. En dan is het ook verklaarbaar waarom ik nu niemand kan vinden die daar aan voldoet. Alhoewel ik wil één iemand in het bijzonder niet noemen maar merci voor de mooie momenten die ik altijd met je heb.

Love you!




Reacties

Populaire posts van deze blog

Jaloers?

Zweefteefje

De piemel