Mannenzweet

Goedemorgen! Mannenzweet... komt me tegemoet, de tuin vol met bagger, dozen her en der en een opgeruimd washok. 'Ik haal zo even de aanhangwagen op en breng het je naar de stort'!

Uhhh... Waar is mijn vriezer gebleven? Nou lekker ding... levensgevaarlijk in dat hok van je... dus heb ik even naar de schuur verplaatst. 'DE SCHUUR?' OMG... op mijn ademhaling en scherpe tong letten nu... Fiewww, jarenlange discussies gehad met mijn ex - man over de vriezer en deze man pleurt de vriezer op de plek waar hij hoort, aldus de mannen in mijn leven.

Vriendinnen plassen in de broek van dit feit want: Oh jee, oh jee... aan mijn troep komen moet je lef voor hebben... Dus ja, hij heeft lef en laat zich totaal niet verleiden tot ruzie en wrijft het me nog een paar keer in als hij overgaat tot eten koken. Briljante afwisseling want ook op dat gebied red ik me maar zeker geen hoogvlieger, hahaha. Nu kan ik momenteel mijn 'handicap' goed opvoeren als argument om van een 5 naar een 6 te gaan maar het is geen geheim... 'bad housewife' die er van geniet om in haar eigen puinhoop te dansen. 

'Echt hoor, echt... ik heb best wel kwaliteiten maar je moet het willen zien', zeg ik benepen. Enne... nee, niet nu weer wat anders onder de loep nemen want ik heb geaccepteerd en wil niet anders... ik wil gewoon niet perfect moeten zijn... 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Jaloers?

Zweefteefje

Marathon