Pannen op het vuur en gewoon weer even moeder zijn :-)


'Oh mam, nee toch... je hebt Tinder op jouw telefoon staan.' Haar eerste reactie maakt plaats voor haar nieuwsgierigheid... mag ik eens zien welke mannen erop staan?' Vlijtig danst haar wijsvinger over de foto's en gooit ze zoveel woorden eruit dat ik concludeer milder te zijn geworden, na mijn puberteit.

"Ieeew, opschepper, nee nee... lelijk, oooh sukkel...ieew, oh bah... 'Mam, dit is een twijfelgeval dus jij mag kiezen.' Inmiddels biggelen bij mij de tranen over mijn wangen. 

'Oh ja mam, ik weet eindelijk wat mijn type is: 'Donkerblond, niet een al te getraind lichaam want ik lig liever iets zachter op zijn buik dan op zijn harde benen, niet te intelligent maar wel een beetje. Hij mag ook net als ik wel een betweter zijn en vooral humor, bij voorkeur sarcastisch.' Ze is verder dan ik, hahaha!' Ik grijp de telefoon uit haar handen en sluit de boel snel af. Dit zal geen succesdag worden op Tinder met haar hete adem in mijn nek.

Pannen op het vuur en gewoon weer even moeder zijn :-)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Jaloers?

Zweefteefje

De piemel