Summerdreams

Vandaag is het weer tijd voor lekkere muziek van: Robbie Williams. 'Mam, die man is helemaal niet knap, kijk dan eens goed.' Ik lach want als 'smaken verschillen' zitten wij bijna altijd op een ander schoonheidsspoor.

'Ah mam, zou je HET met hem kunnen doen? Even overweeg ik haar om te vragen met wie zij HET kan doen maar besluit dat dat pedagogisch waarschijnlijk onverantwoord is (gezien haar leeftijd). 'Maar meisje, even eerlijk... ik zou het, zonder twijfel, direct met hem doen.'
'Gatverdamme wat een moeder heb ik. 'Geen smaak.' 'Kind, ik zal het jouw vader even doorgeven.'

Ik droom even door.... Ik zou graag dansen met Robbie Williams terwijl Ed Sheeran 'thinking out loud' zingt. 'Mam, ik gun het je van harte hoor want je weet toch wel dat ik je de allerbeste moeder vind?' En zo zoek ik even naar Angels... want daarvan heb ik er eentje thuis....

We gaan weer richting de zomer, ik knuffel mijn meisje, sluit mijn ogen en droom dat dit mijn zomer gaat worden.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Jaloers?

Zweefteefje

De piemel