Hard graag!

Ik hou van hard... gewoon lekker hard aanpakken. Geen gedoe met kaarsjes maar ik heb de voorkeur voor het echte fysieke werk. Bloed dan weer net niet maar zweet en tranen samen met wat gekreun is de garantie dat ik blij word van alle aandacht.

In eerste instantie laat ik graag over me heen lopen... De voeten dansen gewillig over mijn rug en diegene die dat bij mij mag doen houdt van me, dus stopt als ik au zeg. Niet handig!

Ik besluit een stapje erbij te doen en duik gewillig op de bank. Ellebogen worden gelijktijdig in mijn rug gezet en ik lach... 'heerlijk wat een pijn en hoe effectief.' Ik maak de afspraak: 'niet stoppen als ik au zeg maar alleen het woordje stop betekent: ophouden graag.' Ik geniet met volle teugen, mijn ouder wordende lichaam veert weer iets krachtiger mee, mijn benen worden links en rechts van mijn lichaam gedraaid. Uiteindelijk kan ik zonder kramp in mijn lijf van de tafel springen. We kijken elkaar aan en beginnen te lachen...'Wat een enorme sado masochisten zijn we!'

Als ik naar huis rijd, krijg ik een enorme lachbui en overdenk mijn wensen in het leven. Ook denk ik even na over sommige eigenaardigheden die in mij zijn gaan schuilen. Misschien wel puntjes om aan te pakken maar misschien ook wel niet. Als de autodealer me belt en me even een kostenplaatje doorgeeft, valt mijn mond op de grond en antwoord ik direct: 'Dat dacht ik niet, hè!' Ja, ik weet het... ik ben direct in mijn communicatie maar een paar uur later bleek de rekening toch een stuk lager uit te vallen. En zo heb ik in de loop der jaren geleerd... 'je mag over me heen lopen maar niet blijven trappelen.'

Ik hou van hard!





Reacties

Populaire posts van deze blog

Jaloers?

Zweefteefje

De piemel