de getemde tijgerin






Hij is getrouwd!

De held, de perfecte minnaar en vriend is getrouwd met een vriendin van mij. Natuurlijk ben ik niet verliefd op hem, dat is een onuitgesproken belofte die je aan vrienden doet: 'Hands off, benen bij elkaar, kijken mag, aankomen niet!'

Als je dan kijkt naar al onze idealen zou je voorzichtig kunnen stellen dat deze vent niet de catwalk zou opwandelen. 'Kromme voetbalbenen en kale klets.' 'Oh oh waar blijven wij nu met onze wensen- en eisenlijst, hè?' En zo lachen we vreselijk om onze waanzinnige dromen waar niemand aan kan voldoen. Er is één man die ik ken, die door onze keuringsdienst van waren is gewandeld en een kwaliteitsstempel op zijn kop gedrukt heeft gekregen. De beoordelaars zijn meedogenloos maar hebben een paar zwakke plekken (die ze eindelijk hebben geaccepteerd) en binnen de mazen van hun wetten met hun hand over hun hart zijn gegaan en deze gast hebben goedgekeurd.

Uiterst kalm en eerlijk is hij. Hij flirt zich de kont kapot en is daar duidelijk over. 'Ik mag gewoon kijken, genieten en tik jou af en toe op de billenbips, zodat je weet dat ik je niet ben vergeten.' Het kostte haar (wellicht in het begin) veel moeite om hier naar te kijken maar ze is gestopt met ijsklontjes naar de kop te smijten van lellebellen, die haar man willen hebben. Ze rijdt ook niet meer in joggingpak voor de deur van de kroeg, waar hij zit. Soms stuurt ze nog maffe berichten maar meestal houdt ze zich in. 'Hij kruipt altijd bij haar in bed en nooit bij een ander, weet ze inmiddels.'

Hij is een meester in het begrijpen van vrouwen. 'Welnee... hij begrijpt er geen reet van maar weet gewoon wanneer hij zijn snater moet houden.' 'Als ik hem spreek geeft hij me altijd het gevoel een geweldige vrouw te zijn. Mooi, lief, leuk en grappig, voel ik me als ik hem spreek.'

Op momenten dat ik me laat gaan adviseert hij me kalm te blijven. 'En dat is alles wat een vrouw van een man verwacht! Geen vragen stellen, geen antwoorden verwachten maar gewoon een beetje aandacht. Deze man verstaat de kunst om alle vrouwen te behagen zonder zijn eigen minnaresje thuis tekort te doen. Hij heeft bewezen dat een tijgertje te temmen is mits er respect, liefde en vertrouwen is.'



Reacties

Populaire posts van deze blog

Jaloers?

Zweefteefje

De piemel