Sexbeestjes

'Marissa, staat jouw ex-man in de top tien van allerbeste sexpartners?'

Het antwoord op deze vraag bezorgt me geen hersenkrakerij maar de 'top tien allertijden'- uitspraak suggereert toch wel meer dan 20 of wellicht 30 verschilllende feestbeestjes in mijn bed. In gedachten lach ik hierom. Ze heeft helemaal niet door wat ze eigenlijk zegt, maar zit meer in de spanning van mijn geweldige sexervaringen (vrouwen praten daar immers over).

Als we rustig doorrijden (onderweg naar een terrasje) zegt ze tegen me dat ze het eigenlijk wel heel spannend vindt hoe mijn leven als sexsingle eruit ziet (ik rectificeer: kan zien). 'Joh, ik adviseer je om het niet mooier te maken dan het is want de uitblinkers waren wel de foutste mannen. En deze labbekakken wens ik je niet toe. Klopt, ze zijn echt goed en het gevaar is dat je meer van die heerlijkheid wil. Listen carefully, I will only tell you once: Ze vertrekken net zo snel als de opeenvolgende orgasmes, die je die nacht hebt gehad.'

'Dus jij hebt spijt dat je ooit de liefde van jouw leven hebt verlaten?' Mijn vingers drukken mijn zonnebril iets omlaag en mijn met make-up omvloerde ogen worden groot. Ik heb geen seconde spijt gehad om te vertrekken. Wel ben ik hem eeuwig dankbaar voor zijn liefde en de daaruit voortvloeiende hoop en geruststelling dat het mogelijk is om zo intens van een man te kunnen houden. Èn hij is knap, atletisch gebouwd en intelligent.

Terloops vraagt mijn dochter of ik papa echt knap vind. Ik kan niet anders dan dat te beamen waarop de volgende vraag snel kwam. 'Mama, ken je een man, al dan niet beroemd, die knapper is dan papa?' Ik moest even diep nadenken...

Ik grinnik om beide dames want hoe kan ik toch uitleggen dat het eigenlijk zo simpel is, als zij de keerzijde van liefde niet kennen. Ik opper een heerlijke voetballer uit Engeland als relatiemateriaal en zie dat mijn dochter al lang de kamer uit is gelopen...'

'Mijn antwoord liet te lang op zich wachten.'



Reacties

Populaire posts van deze blog

Jaloers?

Zweefteefje

De piemel