De piemel

Mannen vragen zich al jaren, zo niet eeuwen, af of de lengte van de piemel belangrijk is voor een vrouw. Ze staan als kleine jongetjes vergelijkend warenonderzoek te doen, in de kleedkamer van de voetbal. Gemoedelijk drinken ze samen een kopje thee, ketsen elkaar op de schouder en lopen met de krulspelden tussen de benen het veld weer op.

Enfin... je hebt vrouwen die dat gedoe met dat apparaat toch al na jarenlange sleur überhaupt niet meer belangrijk vinden maar over die vrouwen heb ik het niet. Ik heb het over vrouwen, die ondanks dat ze zelf ook niet perfect zijn, altijd maar de mond houden als de vraag wordt gesteld. Erger nog, ze geven dan een antwoord waar je feitelijk als man geen ruk mee kunt. 'Schat, ik vind het gewoon fijn met je.' Ze drukken dan even een stokbroodje in de mond en hebben geheime gedachten over de dingen die er toe doen: de boodschappen, de was, wat gaan we eten en wie rijdt er naar de sport...'

Hoe kleiner het gereedschap, hoe groter het afdakje doorgaans maar ook dat is prima natuurlijk (voor de man dan hè!). Ik vind net niet 90-60-90 ook geen enkel probleem, tenzij die rok niet meer dicht gaat of de onderbroek (sorry string) van mijn lijf rolt omdat ik een paar kilootjes erbij op heb gegeten, gedronken. En ongedisciplineerder sporter als ik ben, ga ik niet als een malle de sportschool in. Ik dwaal weer af, zoals de meeste vrouwen dat doen.

Akkoord, de piemel, penis, pik, grote of kleine jongen wordt vaak besproken (vrouwen lullen alles door) en ik concludeer dat de gemiddelde lengte en omvang niet de voorkeur heeft. Ook houden we van een paar goede billen omdat wij vanuit ons oerinstinct handelen. Gespierde billen stoten harder en dan is de kans groot dat de bevruchting snel gesneden koek is en kunnen we weer doorgaan. De boodschappen, de was en allerlei beslommeringen...

'next'

Reacties

Populaire posts van deze blog

Jaloers?

Zweefteefje