Waarschuwing: oplichters De slotenmaker, dag- en nachtservice te Woerden

'Serieus?' Is het universum mij zo goed gezind dat ik allerlei levensbedreigende situaties op mijn dak krijg om iets aan te tonen?' Ik ben geen jankerd maar als er keer op keer dingen gebeuren, druppen er nu toch echt tranen. Ik veeg ze wel weer af, ik pak het leven wel weer op maar of ik hier nou een nog leuker mens van word, trek ik in twijfel. 

Ik kan niet te veel in detail treden over twee ingrijpende incidenten maar wil wel even aandacht vragen voor een groep oplichters die in Nederland hun slag slaan. De slotenmaker, dag- en nachtservice opereert vanuit Woerden en helpen alle mensjes veilig te wonen. Ze komen netjes opdagen en jagen de kosten onevenredig omhoog terwijl ze al aan het werk zijn. Ik heb een schandalig bedrag moeten neerleggen van meer dan € 1000,00 (drie sloten) en als ik in de avond naar bed wil gaan, blijken ze van buitenaf niet te sluiten. Aan de binnenzijde alles prima en je waant je veilig zodra de oetlul het huis verlaat.

Ik bel direct hun spoedservice en wat schetst mijn verbazing:'Mevrouw wij zijn helemaal niet bij u geweest.' De mond valt me op de grond en ik praat nog even door zonder enig resultaat. De volgende dag bel ik ze weer maar nu met twee kerels naast me die ingrijpen als ze naar het gezwets luisteren.

Ik geef ze bij deze de kans om per omgaande mijn geld terug te storten en beloof ze ook bij deze dat ik niet met me laat sollen en alle wegen bewandel om mijn geld terug te krijgen en hun zaken kapot ga maken als ze niet per direct stoppen met deze oplichterij!


Dus enorme lafbekken, maak een keuze... betalen of tegen de lamp lopen! 

Ik wil bij deze Kluizen & Sloten te Enschede enorm bedanken voor de beste service en aandacht en ook dat ik dankzij jullie weer een nacht heb kunnen slapen.

#oplichters #deslotenmaker dag-en nachtservice te Woerden #media #alberto stegeman #radar #kassa

Reacties

Populaire posts van deze blog

Jaloers?

Zweefteefje

Marathon