Me me me me, sexy me me (een golden oldie blog uit een vorig leven)


Me me me me me me, sexy me, only me....zingen we vol goede moed. De gymschoenen staan in de kamer en ik zal zo weer sportief gaan doen. Lekker alleen, heel lekker alleen lopen dat is wat ik ga doen en blijf doen. 

Hoorde ik iemand gisteren zeggen: "je kan aan de rechte rug zien of iemand nog gaat groeien", druk ik mijn onderrug iets naar voren zodat ik nog kan groeien. De woorden schieten als kogels door mijn kop....mooie woorden over mij die me niets opleveren en zullen gaan opleveren. Het is de MLC dat me me me me me me opbreekt.

Daar zaten we samen op de bank, een vriendin en ik, vol verbazing maar lachend om de wederkerigheid en ook haar verhaal waarom ze lang geleden heeft besloten om zich nooit meer open te stellen voor de liefde. Ze kijkt me aan en zegt...Tjah...dit is waarom, dit is precies waarom! Ik vraag haar: weet jij misschien waarom? Ja zegt ze, ik ben in mijn vorig leven vast een hele, gemene vrouw geweest en moet boete doen nu...We zingen nog even met een slok en sputter op, vragend naar chocola of bitterballen....Me me me me me me...just me...Oh we worden cynisch nu en dat is niet goed. Vooruit huppakee, we gaan ons weekendje Bergen boeken! 

Je bent een verrukkelijke dame, ik voel me prettig bij je.......kunnen we gewoon vrienden zijn en dan tijd nemen en zien waar we eindigen? Ondanks mijn begrip voor de situatie trek ik die woorden niet en slaat het voor mij direct om naar onweer. Het is de story of my life geworden....en mijn what's app slaat vaak op hol waar ik berichten mag lezen hoe leuk, hoe graag en hoe dom ze ooit zijn geweest...Ik heb wel een mening, wel gevoel en ga een rebound (lekker populair in single-land) zoeken want deze dame gaat voor inhoud in een mooi jasje. 

Mijn vrienden genieten van mij omdat ik ze mijn vriendschap heb gegeven. Een meisje met plezier, lees "met" en niet "van". Als ervaren deurendichtsmijter eindig ik met een dankjewel voor de leuke momenten en ik spring in mijn kleren om direct te incasseren met een fles wijn en vriendschap om me heen. Ja ik pinkte een paar tranen weg en waarom? Geen idee waarom, misschien waren dit wel tranen omdat ik weer verloor en mezelf moest redden. De psycholoog die ik bezocht een tijd geleden zou trots zijn geweest op me maar ook die beste man vervloek ik nu een beetje....the feel good is er niet namelijk. Ja ja ....de ergere pijn zal niet komen, snapt mijn kont ook. Ik denk en denk...en kan zeggen dat in dit geval de aanleiding ook pijn was van de andere persoon en ik de persoon ben geweest die het heeft benoemd....dus misschien heb ik geleerd en bewustwording tot stand gebracht en kan die ander nu verder in het proces en is er een schakel minder...me me me me me me....good me me me...ik word weer cynisch maar aanschouw het...ik ben gewoon functioneel geweest in een mooi jasje. Ik wacht het goede gevoel wel af, zal wel onderweg zijn maar in de file staan. 

Ik beweeg me langzaam naar mijn gymschoenen en ga gewoon lekker lopen....me me me me me...sexy  and lonely me me.

x

#relatie #vrouwen #mannen #liefdesverdriet #sport






Reacties

Populaire posts van deze blog

Jaloers?

Zweefteefje

Marathon