Een kilo vlees

'Als vrouwen besluiten om alleen nog maar met pacifistische mannen te neuken, is er binnen een week wereldvrede.' 

Als ze mij deze tekst appt, schiet ik vol van het lachen. Zij en ik weten al lang dat de macht bij de vrouwen ligt maar de kracht bij de mannen. Dat wij bekend staan als zeurzakken hebben we natuurlijk te danken aan ons halfslachtig handelen. We beginnen te zeuren als we onze zin niet krijgen. Je hebt zelfs vrouwen die op commando tranen eruit persen. Ik zou zeggen stop met persen want als de rek eruit is...

Mannen krijgen altijd hun zin omdat ze gewend zijn aan jagen. Als ze een kilo vlees op tafel gooien, moeten we gewoon dankbaar zijn en ons snatertje toe doen. Gelukkig is de natuur, in de evolutie, niet zo ver gegaan dat wij al onze lippen kunnen samenknijpen om geluidjes te produceren. Onze bandjes in het bekkengebied zijn niet voorzien van een stembandfunctie en houden onze urine (tot voor de geboortes) netjes binnen kamers, tenzij extreme seks wordt gebezigd. Anders hadden we opgebrande piemels gehad die wij hadden mogen blussen. 'Mijn dank.'








Reacties

Populaire posts van deze blog

Jaloers?

Zweefteefje

De piemel