Schrijfgeneuzel


'Hard werken loont!

Akkoord, ik ga even een persoonlijk belang behartigen en maak er graag met iemand een gemeenschappelijk belang van: 'Ik ben op zoek naar een baan.' 

Een leuke baan is wel mijn streven. Dat houdt in dat ik heel graag werk in een positieve vitale omgeving waar kansen worden benut en bedreigingen worden gezien als kansen. Geen gezeur aan mijn deur! 

Als ik mijn gewicht in goud waard ben, kunt u zich gelukkig prijzen dat mijn prijskaartje voor een gezonde organisatie te dragen is. Ook heeft u geluk als u bang bent om geld kwijt te raken met het oog op zieke medewerkers: dit risico heeft u met mij niet. Ik ben zoals vele mensen daar helaas over denken, een uitkeringsgenieter en de WIA heeft mij tot op heden de kans gegeven om te werken aan mijn herstel. Ik heb niet stil gezeten en aangezien hard werken loont, wil ik u graag de kans geven om van mij te profiteren.

U kunt op onderstaande link klikken en meer van mij te weten komen dan het schrijfgeneuzel alleen.

https://www.linkedin.com/pulse/swot-marissa-wevers/

Tot snel!

#werken #vacatures #wia #kansen

Reacties

Populaire posts van deze blog

Jaloers?

Zweefteefje

De piemel