Gezelschapsdame


'Wij hebben samen acht kinderen.'

Ik hou niet van ongepaste vragen stellen maar heb wel regelmatig ongepaste gedachten. Is hij haar vader?,had ik al beantwoord met dat dat onmogelijk zou zijn. Akkoord een nichtje of een collegaatje (dat in de penarie zit) en big daddy komt wel helpen. Hij verklapt me, zachtjes fluisterend: 'ze houdt me jong!' Nu schatte ik de situatie in dat de man en ik dezelfde leeftijd hebben, en ik haalde in gedachten mijn schouders op en dacht 'praat lekker voor jezelf, ouwe!'

En toch heb ik hier over na zitten denken. Er was een tijd dat de MILF (mother- I -like- to- fuck)-status me had bereikt. Aanvankelijk zag ik dat als een compliment en voelde ik me op en top, want de fysieke oorlog (zwangerschap) had geen dramatische sporen achter gelaten waardoor ik niet meer fuckable zou zijn. Dit overigens in de beleving van de andere partij. De letter M bracht me wel weer tot bezinning. Mijn alter ego sprak een pittig woordje: 'Je bent verdomme een moeder, gedraag je!' Ik overwoog nog om de letter te zien als mijn roepnaam maar daar trapte dat tweede stemmetje niet in.

En zo vervolgde ik mijn onderzoek op relationele mogelijkheden en heb de naam Cougar éénmalig aan mijn naam toegevoegd. Hij was 27 en ik 37 en we babbelden erop los. Ik moest mezelf menig keer tot de orde roepen want de lach om de stupide actie drong snel tot me door. De jongen was aardig maar hij riep een gevoel van ouderdom bij me op. Geen seconde heb ik het gevoel gekregen dat hij me jong zou houden en ik heb maar eerlijk gezegd dat we geen setje zouden kunnen worden.

Als ik aankom bij een date, zie ik een man met een leesbrilletje op zijn neus. De foto die ik had gezien was niet erg actueel en zijn leeftijd een klein leugentje om bestwil. Ook zei ik hier niets over, ik ben ook niet gevlucht en heb toch de biefstuk die hij had klaargemaakt beschaafd opgegeten.  Hij had een leuke hond en ik heb een avondje op de grond, spelend met de hond doorgebracht terwijl hij golden oldies afspeelde (niet lp maar gewoon spotify overigens).

Als je marktonderzoek doet heb je eerst een deugdelijk plan nodig en scroll je regelmatig door de datingssites om over te gaan tot 'field-research'. Dit heb ik tijdens mijn studie geleerd en deze kennis moest natuurlijk wel gebruikt worden. Mijn onderzoek is bijna te betitelen als wetenschappelijk haalbaarheidsonderzoek want de spiegelgroepen zijn ruim vertegenwoordigd na een paar jaar.

Enfin... de conclusie is dat ik op vakantie gaan heel erg leuk vind en een afspraak met mezelf heb gemaakt. Later als ik groot ben ga ik geen gezelschapsdame worden en mee naar de bingo.





Reacties

Populaire posts van deze blog

Jaloers?

Zweefteefje

De piemel