auto van mijn net overleden vader gestolen. Graag delen/ Please share, my diseased dad his car has been stolen

Graag verspreiden!

Rond het middaguur kom ik bij het huis van mijn vader aan, om zijn en mijn moeders zaken af te handelen. Alsof het verlies van mijn vader niet genoeg is, blijkt dat iemand de brutaliteit heeft gehad om zijn auto van de oprit te stelen. Wij doen een beroep op iedereen om mee te kijken naar onderstaande auto, Volvo C 70, automaat. Het kenteken is: 63_KBT-4. Op de achterzijde van de auto staat een vis. Diegene die de auto heeft gezien en ons bij de dader(s) brengt, ontvangt van ons een beloning van € 100,00.

Around mid-afternoon today, the 3rd of october 2017 we discovered that the Volvo C70, 63-KBT-4 has been stolen. It was parked besides his home and we know they have taken it between 2 and three p.m. on the 2nd of October. We are afraid the car will be exported and therefore ask people abroad to help us. At the back of the car you will find a fish (trademark Paul Shark).




Reacties

Populaire posts van deze blog

Jaloers?

Zweefteefje

De piemel