'Lang haar, borsten en billen.'

'Lang haar, borsten en billen.'

Ik kijk even naar de foto's van de bijna Abraham en vraag me voor de duizendste keer af waar vele mannen deze eis vandaan halen. 'Nou meneer, dan kunnen we stoppen met elkaar leren kennen want ik ben zojuist naar de kapper geweest.' Mannen reageren dan met een verbaasde smiley en vragen of je echt geen lang haar hebt.

Ik kan het niet laten om te melden maar meestal als vrouwen de 40 voorbij zijn dan gaan hormonen nog meer (berg je maar) een rol spelen en is dat zielige bosje lang haar niet meer dan een 'wannabee- hottie'. Je kunt als vrouw natuurlijk kiezen voor haarverlenging gecombineerd met een lading flappen haar als opvulling, doorrijden voor valse wimpers en de lippen (boven) volspuiten zodat die onderlip weer geil naar buiten valt, een paar wenkbrauwen permanent in jouw gezicht laten branden en oh ja de tieten of liften of op laten vullen (afhankelijk van de status), de kontboost is overigens ook populair. Ik denk dat je met € 10.000,00 wel aardig in de buurt komt. 'Dat is veel geld hè?' Buiten alle mogelijke complicaties en mensenwerkrisicootjes om kun je ook dat geld gebruiken voor jouw kind dat nog moet gaan studeren, een dikke vette cruise (misschien wel twee), een nieuwe kekke auto of gewoon als potje voor als je geen man hebt (met inkomen) die je als financiële back-up kunt gebruiken.

Als ik bijna de status make-upartist heb moet ik erg lachen om wat de opleiding met mij heeft gedaan. 'Ik hou niet meer van volgekalkte hoofden en ben in de ochtend snel klaar. Mijn moeder leerde me: 'Altijd mooi is nooit mooi en eindelijk snap ik wat ze bedoelde.'

Als ik ontwerpen maak voor vrouwen draait alles om zo glad en sexy mogelijk. Mannen make-up is makkelijker. Je maakt een schets en alles wat je als vrouw loopt te maskeren gooi ik in pikzwarte accenten op mijn mannenschetsen. 'Damn, wat een verrot mooie kerels, maak ik.'

'Waar ik op val?' Ik hou van mannen die me inpakken met een mooie glimlach en stralende ogen.' Natuurlijk hou ik ook van bepaalde grootse fysieke kenmerken maar zodra de man niet vrolijk is of onbetrouwbaar lijkt dan valt het doek.

Ik heb mijn volgende reis geboekt!







Reacties

Populaire posts van deze blog

Jaloers?

Zweefteefje

De piemel